2014. február 5., szerda

Kihívás második forduló-február 5.



Sziasztok :)
Ma a kihívás második részéhez elkészült manikűrt hoztam nektek. A mostani téma a rózsa volt. Sokat gondolkoztam, hogy mit is csináljak, mert most valami bonyolultabbat, díszesebbet szerettem volna. Először a nyomdázóval akartam rózsa motívumokat készíteni, de az nálam túl egyszerűnek hatott (a fejemben). Szóval a nyomdázó kilőve. Aztán jött az ötlet, hogy veszek rózsás matricákat, de az majdnem ugyanolyan lenni mint a nyomdázó. És végül beugrott a legjobb ötlet: az újonnan kapott akril festékem. Ezzel készítettem a menta színű alapra pici rózsákat. Ez a kis, a középső, és a hüvelykujjon található minta. A gyűrűs, illetve mutatóujjra pedig egy szép babarózsaszín lakk került. Majd jöhettek rá a pontocskák. Pont, pont, pont, és kész a manikűr: 










És a használt lakkok:

3 megjegyzés: