2014. január 26., vasárnap

Kívánságok



Sziasztok
Ma szeretném nektek megmutatni, hogy nekem mi szerepel az E-bay kívánságlistámon. Sokaknál láttam, hogy csináltak ilyen bejegyzést, ezért gondoltam megmutatom, hogy én mire vágyok :)
Nem olyan rég kezdtem ebay-ről rendelni, de meg vagyok nagyon elégedve. Tényleg az áruk nemcsak olcsók, de még jók is.Na jó lehet vannak dolgok amik nem minőségiek, de én olyanokba még nem futottam bele (kopp-kopp-kopp).
Szóval a listám:
Item picture

Körömdíszítő szalagok.Ilyenem még sosem, volt szerintem épp ideje egyet beszereznem.

Item picture

Vékony ecsetek. Mindig kellenek.

Item picture

Pontozók. Én eddig csak saját készítésű pontozókat használtam.

Item picture
Valamilyen por..... Még le kéne fordítanom angolról, hogy tényleg az e amire én gondolok.


Item picture

Csillámporok. Majd szeretnék készíteni saját csillámos körömlakkot.

Ennyi az én kívánságlistám, ha van kedvetek készítsétek el ti is.


Ti szoktatok ebay-ről rendelni?




2 megjegyzés: